top of page

#BeyondBody


I dag lanserte Spisefortyrrelsesforeningen og jeg en ny kmapanje – #BeyondBody!

 

Forrige søndag samlet jeg noen gode venner, sosial-, og markedsansvarlig i Spiseforstyrrelsesforeningen, Silje Olsen, og en fotograf som fikk prøve seg som filmskaper, for å lage kampanje!

Etter å forrige uke ha kritisert Change sin kampanje, ble jeg oppfordret til å lage min egen. Så da gjorde jeg det.

Uten budsjett, men med en stor tro på budskapet vårt er viktig, lagde vi tilsammen åtte filmer, som vi kommer til å dele i dagene fremover. Jeg kommer til å dele de på min blogg, og Spiseforstyrrelsesforeningen deler de på sin.

Vi oppfordrer alle til å dele bilder av føttene sine, seg selv, karakterkort – hva som helst, bare husk å skryte av deg selv, for det er lov og bra å være fornøyd!

Vil du lese mer om kampanjen kan du enten følge med på Spiseforstyrrelsesforeningen sine facebooksider, eller lese kronikken vår i Dagbladet, eller artikkelen vår i Aftenposten.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page